Alt om leverancerne

Kan jeg nægte at modtage forsendelsen?

Når vi leverer dine dæk til dit hjem eller til den valgte adresse, har du mulighed for at nægte at modtage din levering.

Så returneres dækkene automatisk til afsenderen, og din refusion sker hurtigere.

Det er dog både billigere og bedre for miljøet at reagere og kontakte os, før vi sender dækkene.

Dermed undgår vi evt. forsendelser og unødvendige ændringer ...

Hvornår får jeg mine dæk?

Dine dæk leveres på 2-4 dage i henhold til følgende trin:

  • Når din ordre er bekræftet, får du straks en ordrebekræftelse via e-mail.
  • Vi fortsætter derefter med betalingsverifikationen.
  • Når betalingen er godkendt, sender vi straks ordren til klargøring på vores lager.
  • Du får tilsendt et sporingsnummer via e-mail, så du kan følge din ordre.
  • Der er allerede en fragtmand på vej for at levere dem til dig eller til den adresse, du vælger.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke modtager min levering?

Hvis du ikke har hørt noget fra os gennem hele ordreprocessen:

  • Ordrebekræftelse.
  • Fremsendelse af pakkesporing.
  • Modtagelse derhjemme eller på den valgte adresse.

Så tøv ikke med at kontakte os via Grip500’s hjemmeside under fanen "Kontakt os".

Hav dit navn og ordrenummer klar, så vores team kan hjælpe dig i en fart!

Hvad koster leveringen?

Leveringsomkostningerne for dine dæk er gratis fra to dæk og opefter.

Så du har ingen ekstra omkostninger.

Hvad sker der, hvis jeg ikke er der?

Takket være den ordresporing, som vi sender dig, ved du, hvornår du modtager dine dæk.

Hvis du ikke er hjemme ved leveringen, og ingen andre kan modtage din pakke, vil fragtmanden:

  • Prøve at sætte pakken hos dig og lægge en meddelelse i din postkasse.
  • Hvis det ikke er muligt, lægger han en besked med hans kontaktoplysninger, så du kan lave en ny aftale.

Hvad hvis fragtmanden ikke kan finde min adresse?

Når du bestiller, er der en række felter, hvor du skan skrive alle de oplysninger, som fragtmanden/leverandøren skal bruge:

  • Stedet.
  • Vejkryds
  • Postboks.
  • Eller en hvilken som helst anden adresse.

Det giver dig mulighed for at få din ordre hurtigere og for at fragtmanden / leverandøren kan optimere sin logistik

Kan jeg få dækkene leveret til en anden adresse?

Ved bestillingen foreslår vi, at du udfylder en faktureringsadresse og en leveringsadresse.

Denne leveringsadresse kan være:

  • Dit hjem.
  • En monteringsstation.
  • Din arbejdsplads.
  • Eller enhver anden adresse efter eget valg (naboer, familie, børn ...)

Kan jeg rykke min leveringsdato?

Vi forsøger at levere så hurtigt som muligt.

Hvis du ønsker at udsætte din levering med flere uger, anbefaler vi, at du lægger din ordre senere.

I nogle tilfælde kan du lade dine dæk vente på dig på din monteringsstation.

Vi anbefaler dog, at du afklarer dette med din monteringsstation, for at koordinere det hele i fællesskab... det er lettere for alle parter.

Kan jeg hente dækkene selv?

Grip500 dækker hele Europa og har tilpasset sine anlæg og midler i overensstemmelse hermed.

Det meget avancerede værktøj giver dig mulighed for hurtigt at få dine dæk leveret på den valgte adresse.

Vi kan derfor ikke tage mod dig på vores lagre af flere grunde:

  • Sikkerhed.
  • Afstand
  • Optimering af tid.
  • Computerværktøjet er udviklet til at arbejde med store mængder.

Alt dette giver os mulighed for at garantere dig fremragende priser og leveringstider.

Hvem leverer dækkene?

Vi samarbejder med de største europæiske speditører, der kan leverer hjem til dig.

De anerkendte virksomheder har flere fordele:

  • En fremragende viden om byerne og forstæderne i deres område.
  • Store flåder og mange medarbejdere.
  • Optimerede sporings- og driftsværktøjer.

Hvem leverer min ordre?

Din ordre bliver leveret af en fragtmand, direkte til den valgte adresse.

Denne fragtmand er ansat af et kendt transportfirma.

Afhængig af din pakke og dit geografiske områder kan det være forskellige virksomheder som fx:

  • DPD, Postnord, Exapaq.
  • GLS.
  • Hermes.

Vores europæiske dækning giver os mulighed for at have et tillidsbaseret forhold til disse eksperter, når det gælder levering til hjemmet eller monteringsstationen.

Hvordan kan jeg følge min levering?

Så snart din pakke forlader vores lager, modtager du en sporings-e-mail.

Linket i denne e-mail giver dig mulighed for at finde ud af, hvor din pakke er.

Så snart din pakke scannes ved et trin, som fx: indlæsning, transport, ankomst til leveringsknudepunkt, levering ... får du besked via dit kundeområde.

Dermed kan du følge alt og være tryg og rolig ifm. leveringen af din ordre.

Skal jeg betale fragtmanden?

Fragtmanden og forsendelsen betales af os.

Så du behøver ikke betale noget.

Grip500 klarer det hele!

Fortsæt med at browse uden at acceptere >
Om cookies og andre trackere
Grip500.dk (GRIP500) og dennes partnere (Google, Hotjar, Microsoft) bruger cookies og andre trackere (webstorage) for at sikre, at webstedet fungerer korrekt, lette din navigation, udføre statistiske målinger og tilpasse dennes annoncekampagner. Cookies og andre trackere, der er gemt på din enhed, kan indeholde personlige data. Vi placerer ikke cookies eller andre trackere uden dit informerede samtykke, undtagen dem, der er nødvendige for driften af ​​webstedet. Vi gemmer dit valg i 6 måneder. Du kan når som helst trække dit samtykke tilbage ved at gå til siden med cookies og andre trackere. Du kan vælge at fortsætte med at browse uden at acceptere deponering af cookies eller andre trackere. Afvisning forhindrer ikke adgang til tjenesterne GRIP500. For mere information, inviterer vi dig til at konsultere siden om cookies og andre trackere.
Personaliser cookies
LiveChat
Der er sket en fejl, prøv venligst igen eller kontakt os hvis det ikke løses.